۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۵۰

حجت الاسلام کوثری:

راهپیمایی روز قدس سبب استمرار مقاومت مردم فلسطین می شود

راهپیمایی روز قدس سبب استمرار مقاومت مردم فلسطین می شود

شیروان - خبرگزاری مهر: امام جمعه شیروان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس سبب استمرار مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری عصر پنج شنبه در نشست کارگروه شئونات فرهنگی شهرستان شیروان با اشاره به لیالی قدر در ماه مبارک رمضان، این شب ها را فرصتی برای ارتقای معرفت دینی ذکر کرد و افزود: شب های قدر افضل شب های ماه مبارک رمضان و کل سال محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه شب قدر دارای عظمت و شب نزول فرشتگان از آستان قدس الهی به زمین است، اظهار داشت: مردم مسلمان و به خصوص جوانان باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند و با درک عظمت شب های قدر سعی کنند معرفت دینی خود را افزایش دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان همچنین در ادامه با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، برپایی تظاهرات پرشور در این روز را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در طی این سال ها حضور گسترده مردم نقاط مختلف دنیا در تظاهرات روز جهانی قدس اثرات فراوانی داشته به گونه ای که این خیزش عمومی مردم جهان سبب شده تا مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس برای ملت فلسطین از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: در این روز همه ملل آزادیخواه جهان همگام با ملت مظلوم فلسطین به پا می خیزند و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان نیز در این نشست به اهمیت روز جهانی قدس پرداخت و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران همچون سال های پیش بار دیگر در این روز به خیابان ها ریخته و با فریادهای بلند خویش، خشم و انزجار خود را از اقدامات رژیم اشغالگر قدس فریاد می زنند.

حجت الاسلام جعفر یونسی نژاد با تاکید بر نقش حضور گسترده مردم در انتخابات روز قدس در معادلات جهانی و منطقه ای، از همه مردم ایران خواست تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری گسترده در راهپیمایی داشته باشند.

 

کد خبر 2104241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha